ANGGOTA KERJA BARU KOMPLEKS KRAF LANGKAWI.
 
 Tanggal 15 Mac 2013, YM Tengku Azrul Hisham bin Tengku Abdullah berjawatan Pegawai Promosi dari Unit Pasaran & Promosi Ibu Pejabat telah melaporkan diri ke Kompleks Kraf Langkawi sebagai Pengarah Kompleks Kraf Langkawi mengantikan Puan Hajah Norizan bt. Lob yang kini bertugas di Bahagian Strategi Korporat di Ibu Pejabat. Memiliki pengalaman luas di dalam bidang Promosi dan diyakini boleh menyumbang kepakaran beliau demi kegemilangan Kraftangan Malaysia keseluruhannya dan Kompleks Kraf Langkawi khususnya.
 
Kompleks Kraf Langkawi juga telah menerima anggota kerja baru Encik Nurul Hafifi bin Jaafar kelahiran negeri Inderakayangan yang telah melaporkan diri pada 15 November 2012 yang lalu dan ditempatkan di Unit Pentadbiran sebagai Pemandu Kraftangan Malaysia menggantikan Encik Mohd Ridzuan b. Md. Russ yang kini telah berpindah ke PKKM Cawangan Pahang.

Seluruh anggota kerja Kompleks Kraf Langkawi dengan berbesar hati mengalu-alukan kedatangan mereka sebagai warga baru Kraftangan di cawangan ini.
 
 'BUDI BAHASA BUDAYA KITA'